Sunday, August 19, 2007



الدموع تغسل العيون .... والقلب ايضاً

14 comments:

Anonymous said...

انا معاكى ان الدموع بتغسل العيون ومحدش يقدر ينكر دة لانها حقيقة علمية اما القلوب فا مظنش هو يمكن الواحد من كتر مابيبكى قلبى بيقوى وفى الاخر ممكن يقف وقفة مع نفسه ويعرف ان الحاجة دى ماتستهلش وساعتها قلبه بيقوى ويقدر يتغلب على الوضع دة لكن الى قوى قلبنا وخلانا ننسى ونقوى ونكمل حياتنا هى ارادتنا مش ان الدموع غسل قلبنا ونسيتنا ولكن فى حاجات الواحد بيبكى عليها ويفضل كل مايفتكرها يبكى عليها زى فراق انسان عزيز او غالى علينا الدموع تغسل العيون وتقوى القلوب وتجعل تتغلب على المواقف واجعلى دمعتك غالية لاتسيل دموعك على خديك الا على كل ماهو عزيز وغالى ويستحق تللك الدموع الغالية

مـحـمـد مـفـيـد said...

خاطره جامده جدا

مـحـمـد مـفـيـد said...

ولكن من الصعب الحصول عليها لانها لا تأتي بسهوله وأن أتت لن تظهر أمام أحد

بس سيبك انتي وتغسل العدسات اللاصقه أيضاً
:)

سندباد said...

فعلا
ساعات البكي بيريح اوي
اوي
تحياتي
ومبروك علي النيو لوك

Anonymous said...

هاى ازيك
انا مثلى قوى
عامله ايه
دى اول زبيياره ليا عندك
انا اسف لانك زعلانه واتمنى انك تكونى بخير
ونبقا اصدقاء
وهستنى زيارتك
ليا
مثلى قوى

أخف دم said...

لو المقصود ان العيون اللى فى الصورة دى هيه اللى هتدمع يبقى خسارة فيها الدموع..
ربنا يسعدك ويبعد عنك الدموع أو الحزن

لا تسالنى من انا said...

ازيك انا معاكى ان الدموع بتغسل العيون بس هقولك على فترة انا عشاتها و معشاتش اسوء منها بجد انا الواحد يكون حزين ده هيخلى دنياه كلها حزين و مش هيستمتع بالحياة ده لازم تتغلبى على احزانك مهما كان المواقف الى انت فيه لان الدنيا مش هتقف على حاجة و لو فكرتى كتير فى احزانك حياتك كلها هتتقلب لاسوء تحياتى ليكى و مبروك على النيو لوك

rack-yourminds said...

أحيانا الواحد لما يكووون مهموم وبيبكي ,بيحس براحه

هل فيه علاقه بين الاتنين؟

تحياتي لكي

Anonymous said...

اولا مبرووووووووووووك النيولوك الجديد دة ايوة كده شويه بهجه وتفاؤل
ثانيا انا رايى الشخصى ان الدموع تغسل القلب اكتر من العيون بل وتنقيه وتقويه ايضا بس لماتكون دموع حقيقه فعلا
تحياتى لكى

Anonymous said...

منتظرين مواضيعك القادمة ياضوء القمر

bastokka طهقانة said...

الدموع تغسل اكثر بياضا


اوروفوار

R.O.U.R.O.U. said...

mmkn 2l 3een bs 2l 2alb??!!!!
msh sharet......

نورهان مفيد said...

القلوب بقت جاحدة وبقت أقوي من مجرد دمعة تغسلها
ومات الآحساس فيها
والعيون جفت
والدموع بقت تمثيل
والناس بقوا مزيفين بقوا مجرد تماثيل متحركة
من عير لاقلب ولا مشاعر
تفتكري ممكن دمعة تحركهم صعب بجد

Charisma Queen said...

الدموع تغسل العيون و لو مغسلتش القلوب تبقي ببساطه دموع تماسيح :) تحياتي