Friday, July 13, 2007

تاج تاني


كان يا ما كان
في يوم ما من الايام الكتير اللي فاتت
دخلت مدونة الزميل
سفاح كرموز
ولاقيت عنده تاج وقال ايه التاج اجباري لكل اللي يدخل المدونة
قررت اني اجاوبه الايام دي عشان انقذ المدونة من الخمول اللي هي فيه ده شويه
نبتدي
بسم الله الرحمن الرحيم

انت مين ؟؟

ضوء القمر
طالبه بكلية الاداب قسم علم النفس
18 سنه

مين اكتر ست اشخاص بتحبهم ؟؟؟
بابتي(الله يرحمه) ومامتي ... كده 2
اخواتي ... كده 3
خليكو مصحصحين معايا كده يبقوا كلهم 5
... فاضل واحد

هل انت سعيد ؟؟
الحمدلله .. نعمة من عند ربنا :)

لو اجتمعت مع حسنى مبارك فى مكان واحد هتعمل ايه ؟
هسلم عليه واقوله ... كفاااااااايه حراااااااام

لو معايا مليون و نص اعمل ايه ؟؟؟
هجيب عربيه :D
مش بالمليون ونص كلهم طبعا
ممممممممممممم
هتبرع منهم
وهحط الباقي في البنك

بتحب مصر ؟؟
!!سؤال
صعب
بجد والله مش عارفه
انا عشت معظم حياتي برا مصر بس مش عارفه بحبها ولا لا

مين اكتر شخصية متقدرش تستغنى عنها ؟؟؟
مامتي ربنا يخليها ليا


ايه اكتر موقف محرج ؟؟
ليه الاحراج ده بأاااااه
هم كتير :D
بس مش فاكرة حاجه دلوقتي

الامنية اللى اتمنا تحقيقها ؟؟
رضا ربنا واعيش مع كل اللي بحبهم

التاج باه يتمرر لمين ؟؟؟؟
اي حد ليه عندي لينك هنا
واجباااري بردو :P

13 comments:

Anonymous said...

انا بقى مش هارد
غلاسه وخلاص
:p
على فكره انا
عامله تجمع بلوجرى جامد جدا بمناسبة نجاحى وتخرجى على خير
والتفاصيل على مدونتى الصغنونه..اللى من غير فذلكه

سندباد said...

ربنا يخليلك ماماتك وترضي عنك دائما
تحياتي

Islamist Bloke said...

اجابات ذكية..........احييكي

و ربنا يبارك لك فى والدتك واخواتك

اما عمو حسني......يا ستى المسامح كريم

و فكي الكيس شوية........يعني لو جالك مليون ونص هتجيبي عربية وتتبرعى بشوية وتحطي الباقى فى البنك؟ ينفع كدة برضة؟ فين شاليهات مارينا؟ فين قصور الغردقة وشرم؟ فين يخوت مرسى علم؟
وبعدين هم مليون ونص جنيه

مليون اية بالظبط؟

يعني التمييز متشال من كلمة المليون وموجود فى النص.....مليون بدون تحديد هى اية ونص متحدد انه نص جنيه

مش مليون ونصف المليون جنيه

والسلام

mohand said...

السلام عليكم
ايه الاجابات المختصره دي
لا دا تهرب
انا بسجل شجبي وتنديدي
---------------
هو انا من اللي مبعوتلهم التاج ولا ايه؟
طيب ممكن تعذريني وناخره شوية؟
تحياتي

Anonymous said...

طب بدل الاجابات المختصرة دى الى مش فهمنا منها حاجة كان ممكن مترديش على التاج انا الحمد لله الى فهمته ان ربنا يارب يحققلك كل الى بتتمنيه وتفضلى مع الناس الى بتحبيهم دايما بس انتى لازم تجوبى تانى بشكل مفصل عن كدة رخام بقى

وانتى عارفة اما لؤلؤ يرخم

ههههههههه

R.O.U.R.O.U. said...

sooooo cool blog :)

Anonymous said...

وانا فين نسبتى من المليون ونص دول وبعدين ماتقولى اى موقف محرج حصل مدام هما كتير ولا اقولك اعملى موضوع كامل عن المواقف الحرجة الى حصلتلك شوفتى انا بعزك ازاى ههههههههههههههههه

safa7_karmooz said...

ايوة ...5 ..طب السادس فين ولا مين :D

بعيدن ايه البساطة دى كلها ؟؟

هربتى منه بذكاء دبلوماسى علم نفس...

عملتى ايه فى النتيجة ولا لسه مش طلعت ...

ربنا يوفقك عموما...

مممممممممممممممممممممم

كفاية كده بقى ..

ربنا يعيمنك يا سيدة الاعمال :D

ضـوء الـقـمر said...

وينكي
قلنا التاج اجباري :p

----------------
سندباد:
يارب :)

----------------

islamist bloke
شكرا :D
لا لا انا مش بحب المناظر كفاية العربيه عشان انا متعبش في بهدلة المواصلات
وبعدين خليك زكي شويه انا هحط الفلوس في البنك ووقت ماتخطر في بالي حاجه هعملها :D
وبعدين اي مليون ونص مش لازم تمييز
اهم مليون وخلاص :D
شكرا على الزيارة

----------------
مهند
اجابات مختصرة ايه بس
ما انا لساني متبري مني اهو :D
هسامحاك على تأخير التاج بس هتعمله يعني هتعمله

----------------

لؤلؤ
ايه بس مش فاهم ايه
كل حاجه واضحة زي عين السمس :D
وعد اول ما افتكر اي موقف محرج هاجي اكتبه
لازم تفضحني كده :p
ماتسيب الطابق مستور

----------------
رورو
ميرسي :)

----------------
سفاح
اومال احنا بندرس علم نفس هباء كده
النتيجة طلعت بقه متفكرنيييييييييييش
خبت وطلعت بمادتين
بس والله ظلما وعدوانا غصبا واقتدارا
:(
حسبي الله :@
بس الحمدلله اني منقوله مش باقيه :D

Anonymous said...

الرقيقه ضوء القمر
اسئله عرفتنا بيكي اكتر و قربتنا منك ياجميله
و حاضر حجاوب عليها عندي انتي تؤموريني
تحياتي ليكي ياقمريه
:)

سندباد said...

انا جاوبت علي التاج بتاعك اي خدمة

gohayna said...

تاج ياربنا


اجباتك مكروتاناا فيها ليه؟

يعني مختصراها اوي اوي وبشده كمان

لازم تفريدي اكتر وتقعدي تلات ايام تجاوبي عليه عشان خاطر نعرف كل حاجه
ههههههههههههههههههه

لا بجد تسلم ايدك يا جميله

تحياتي ياقمر

Anonymous said...

انتىىىىىىىى فين ياضوء القمر