Friday, October 12, 2007

كل عام وكلكم بخير


زهقتو من غيابي مش كده؟؟
غبت طول شهر رمضان والمرادي الغياب كان بمزاجي مش غصب عني
قررت التوقف عن الكتابة خلال شهر رمضان
مش عارفه ليه
بس كل اللي اقدر اقولة اني مكنش عندي نفس اكتب حاجه او ابص في شاشة الكمبيوتر اصلا
رجعت النهارده عشان لازم اقلكم كلكم كل سنة وانتوا طيبين
ويارب عيد سعيد علينا وعلى الامة الاسلامية كلها
وتكون ايامكم كلها سعادة واعياد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ومن الاخر بقة كده
مش عوزين بخل وكل اللي يجي هنا يطلع الكحك والبسكويت والبيتيفور
بلاش غُريبة عشان مبحبهاش
اومال يعني هتيجو وتمشوا كده بأديكم فاضية

26 comments:

Anonymous said...

طب اية البخل دة انتى قولتى كدة ومشيتى من غير ماتسيبى ولا كحك ولا بيتفور ولا حتى باكو شمعدان على العموم انا الكحك والبسكوت والبيتفور والغريبة بتوعى اهم كل واحد يجى هنا ياخد واحدة بس علشان الباقى هرجعه لصاحب المحل تانى مش عايزين طمع كـــل سنـــة وانتـــى طيـــبــة يا قمـــر وكـــل المســـلميــن طيـــبــــين

Anonymous said...

احلي كحك و احلي بيتي فور علي الجميله ضوء القمر

كل سنه و انتي طيبه و محققه كل امنياتك و بخير و سعاده
و علي فكره انا كمان مش مياله للغريبه
عيد سعيد ياجميله

كلام من القلب said...

ياسلام ياستي احلى كحك يجي ليكي وبلاش احنا ناكل خالص ههههههههه

كل سنة وانتي طيبة وعيد سعيد عليكي يارب

انا بقى عكسك انتي والعزيزة اجندا انا بحب جدا الغريبة

عيد سعيد ياجميل

romeo said...

عودا حميدا
كل سنة وانتى طيبة
romeo

kareem azmy said...

ممكن تزورنا؟
محتاجينك ضروري
عملنا الكعك
و مش عندنا السكر
((عيدك سعيد ))

تحياتي
كريم عزمي

سندباد said...

كل سنة وانتي طيبة
تحياتي وعيد سعيد باذن الله

Anonymous said...

كل سنه وانتى طيبه ياقمروكل المسلمين طيبين يارب ودايما بخير وسعاده وياستى مش الكحك والبسكوت بس لا والعيديه كمان انتى بس تشاورى ياقمر واحنا تحت امرك

Amr Ahmed said...

كل سنة وانتي طيبة

عيد سعيد

مفيش غير غريبة بقي

ههههههههه

مصطفى حسان said...

كل سنه وانتي طيبه .. بس ما بحبش الناس اللي داخلة على طمع دي .. ده انا قلت هادخل هنا هالاقي البلوج مفروشه كحك وبسكويت بقى عشان العيد وكده ادخل الاقيكي انتي اللي عاوزه
يللا مش مشكله

تحياتي


سلاااااموووووووووز

Yassmina said...

وحشتينا ياجميلة
انا بردو مش كنت بكتب فرمضان لآني بردو مش كان عندي وقت وكمان نزلت مصر 10 ايام تخاطيف كده ورجعت
كل سنة وانتي طيبة
كنت هسألك على الكحك والبسكوت عشان عندنا هنا محدش بيعملو حلو
:(

rack-yourminds said...

كل سنه وانتي طيبه

انا سبتلك العيديه وتشتري بيها بسكوت وبتي فور وكحك هههه

Anonymous said...

كل سنه وانتى طيبه
وحشتينى ووحشتنى شقاوتك
انا باموت فى الغريبه
اى حد يجيبلك حاجه ابعتيلى على طول
وليكى عندى جردل شيكولاته
مبسوطه كده؟؟
:)

عروس البحر said...

لاول مرة بالاسكندرية : دعوة لكل مواطن ولكل مدون حر: لحضور .............

ملتقي الدفاع عن سجناء الراي وحقوق الانسان بالإشتراك مع ....

تجمع المدونين الطامحين في وطن عربي بدون سجين رأي واحد

و بحضور نخبة من الصحفين والسياسين والمدونين

فرصه حقيقيه ليجتمع المدونين مع بعضهم البعض

ويعلنوا تضامنهم مع حرية الصحافه والكلمه في مصر

موعدنا : الخميس 18/ 10 الساعه 5

بنادي المحامين بجليم كورنيش البحر الاسكندرية

بحضور وائل الابراشي وعصام العريان ونخبة من رموز الاحزاب

Anonymous said...

اية يا ضوء القمر محدش شافك فى المدونة من ساعت الكحك والبسكويت

Anonymous said...

فينك ياجميل؟اختفيتي تاني ليه؟يالا بقه وحشتينا

طمنينا عليكي

rack-yourminds said...

فينك ..مفيش جديد

Anonymous said...

اختفت ضوء القمر فى ظروف غامضة

مصطفى حسان said...

بقي انا ادخل عشان اشوف جديد الاقي نفس الموضوع انتي فين يا بنتي

مستني الجدييييييييد

سندباد said...

فين الجديد

Anonymous said...

فينك يا ضووووووووووووووووء القمر

Anonymous said...

هاى
ازيك
انا اول مره ازرو مدونتك وعجبتنى جدا

انتى انسانه حساسه جدا

اتمنى اننا نكون اصدقاء ونتبادل الزيارات

اخوكى
مثلى قوى

šσяšαяαα said...

السلاااااااا عليكممم
قموووورتى انتى فيييين
يعنى انا ارجع وانتى تختفى
قمورة اتخطفت يارجاااااااااااالة
لازم تطمنينى عليييكى وبسرعة سريعا جدااا

šσяšαяαα said...

على فكرة بقى اللى خطفوكى اكيد سمعو انك مش بتحبى الغريبة
بس انا بريييء يابييييه ولا اعرف اساسا انك مش بتحبيها
لو عليا كنت خطفتك انا بدالهم ونعمل تبادل حكك قصاد الغريبة.. زى تبادل الرهائن كدا:))
ابقى طمنينى عليكى بجد ماتنسيييش

Anonymous said...

ممكن أستغل المساحه دى واعمل اعلان صغير
16 نوفمبريا جماعه..مستنياكو يوم الجمعه الجايه الساعه 8 م..قاعة الحمكمة بساقية الصاوى
هانتقابل ونحضر حفلة لفرقة أيامنا الحلوه..واحده من اكبر التجمعات البلوجرية المهمه
تعالوا وقولوا للحبايب

Anonymous said...

فينك بس ياجميله؟

طمنيني عليكي

يارب تكوني بخير

rack-yourminds said...

غايبه لييه؟

طمنينا عليكي

تحياتي لكي